Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

I don't have you with me but I keep a good attitude/ do you miss me, miss misery like you say you do?


 Μια θάλασσα και κάμποσα βουνά μακριά από 'δω έχω ένα σκύλο, μια γάτα και έναν κήπο. Περίπου τρεις χιλιάδες οχτακόσιες αναπνοές μακριά από 'δω φοράω ρούχα που μου 'ναι πολλά νούμερα μεγάλα και παίζω. Κάπου δεκαέξι χιλιάδες οχτακόσιους χτύπους της καρδιάς μου μακριά από 'δω είναι το μέρος που μπορώ να περνάω όλη μου την ώρα όπως θέλω- και το μέρος από το οποίο ολοένα αποξενώνομαι.
 Κι ενώ έχω ένα σκύλο, μια γάτα, έναν κήπο και όλο το χρόνο στον κόσμο να τα σκέφτομαι, περνάω τις μέρες μου χωρίς την ξεγνοιασιά αυτής της γνώσης μέσα μου. 

2 σχόλια:

  1. Τώρα τελευταία όταν δεν μπορώ να γράψω, ανασκαλεύω διάφορα, τα μεταποιώ κι έτσι κάπως ξεγελάω τον εαυτό μου πως κάτι "δημιουργώ" (με τις απαραίτητες υποσημειώσεις, μην κατηγορηθούμε και δια λογοκλοπή!).

    Απόψε με τον τίτλο μου έδωσες έμπνευση και σ'ευχαριστώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κάμω κι εγώ δαύτο (ίσως κι όλοι μας, εν τέλει). Επίσης, αγαπάμε miss misery και Έλιοτ Σμιθ εν γένει.

      Διαγραφή